bu kongreyi özellikle akp'ye oy veren esnaf ve işleri etkilenenler izlesin. izlesin ki görsün; kısıtlama kapsamında dükkana müşteri almam yasak ama binlerce insan bir salona dolduruluyor. lan ben enayi miyim, dalga geçer gibi iş yapılıyor desin kendi kendine.
bunları düşünebilip de hala akp'ye oy veren de varsa içlerinde ne denir ki daha?
siz bunu hak eden, asalak gibi yaşayan aciz insanlarsınız.
25.03.2021 · 1. sıra
adam olan cocuk
24.03.2021 00:28