şimdi onurcum beştaş bu ligin çok üzerinde top oynuyor. dortmund'u yendi diyelim, gitti ajax'a yenildi sorun yok onurcum. içerde dışarda lizbon'u yendi, 9 yaptı di mi? içerde ajax'la berabere kaldı. kalırsın yauv ne var? ajax bu ya, büyütmeyin bu kadar gözünüzde. içinden geçeriz ajax'ın. ben sana bi şey söylüm mü? beştaş çok iyi takım onurcum. 10 puan etti mi? dortmund beştaş'ı yendi hiç sıkıntı yok. 10 puana çıkarsın bu gruptan. şunu da yapabilirsin, içerde ajax'ı da yenebilirsin onurcum...
siki tuttuk onurcum. elimize verdiler onurcum. gelen geçen saplıyor, tersten çıktık gruptan, 0 çekip şl'de bir kez daha tarih yazacağız onurcum. ama sana bi şey söylüm mü? beştaş çok iyi takım onurcum. dilim damağım kurudu, iki fırt tiner uzat şurdan onurcum...
`tanım:` averaj takımının bir başka sikko mücadelesi.
26.11.2021 · 48. sıra
kendiniressamsananfirca
25.11.2021 00:06