chp'li adam gelmiş chp'ye %30 oyu çok görüyor. e işte seçmen böyle olunca yöneticiler nasıl kendilerine güvensin. herifler her yerden sallama ankette %60 akp çıkarıyorlar, bütün kanallarında algıyı yönetiyorlar, çomarlar en çirkin,adi yasa tasarısını savunuyorlar, sen gelmiş oy verdiğin partiye %30'u çok görüyorsun. bunlar gibi karaktersiz olma tabii de, kendine/bize biraz güven. ha yoksa chp'ye oy vermiyorum, vermeyeceğim diyorsan o durum başka durum.
edit: hiçbir partiyi desteklemeyenin yorumuymuşmuş. o zaman rengini belli etmeyen ama sandıkta "oyumu istikrara verdim" diyenlerin algı oyunlarına da ayrı bir dikkat..
25.11.2016 · 33. sıra
vandaley
14:52 ~ 20:39