Sık geçen başlıklar

24 eylül 2017 bursaspor galatasaray maçı 2

ekşi'de gör
öncelikle sanat günesimiz bursali zeki müren'i saygi ve rahmetle aniyoruz.

- galatasarayimiz 70 dakika boyunca baskisini kurmus, penaltisi verilmemis, ofsayt kokan mac basindaki bursaspor'un golünden sonra bursa ile kedi fare gibi oynamistir.

- galatasaray ciddi rakiple oynamadi diyen dalyaraklar sustu,

- galatasaray oyununu 90 dakikaya yayamiyor bu tempo böyle gitmez diyen atyaraklari sustu,

- galatasaray hep galipti bakalim maglupken ne yapacak diyen at ve tarla sikecileri sustu,

- takimin basarisinda oyundan alinan mariano'nun gol sevincine coraplariyla kosmasi net bir örnektir,

- tolga mac basindaki yerini yadirgadi degisikliklerden sonra kendi yerini buldu ve golü atti, hatta bi ara sarhos gibiydi,

- belhanda galatasaray'daki en iyi macini oynadi, mac entrylerinde futboldan anlamayanlar bayagi bi gömmüs, hic mi mac izlemiyorsunuz,

- bekler cikmasaydi belki gomis pozisyona girebilirdi, mac boyu pres yapti mac sonunda bile deparini atti son 5 dk uzatmayi tek basina eritti,

- maicon bence macin en iyisi, defansi güven vermesi filan degil, galatasaray'in 1-0'i da 1-1'i de kabul etmemesi ve gol icin büyük caba göstermesiydi,

- fernando takimin abisi gibi sanki altyapi cocuklari ile oynuyor, 1-2 pas hatasi disinda takimin omurgasi benim diye bas bas bagiriyor,

- serdar aziz belki de kariyerinin en iyi macini cikardi, baskiyi da kaldirdi, ahmet calik'i cükünde oynatir serdar,

- garry rodrigues bugun cok etkili degildi, cabaladi ama skora etki edemedi,

- mariano yine cok calisti, oyundan cikarken de sasirdi hatta, hastasiyiz,

- lato ofansta, defanstan daha iyi, sürekli akli ileride,

- yasin maca kontrolsuz bi kuvvet getirdi, 2 tane de hata yapti mac 2-1 iken, mümkünse oyuna girmesin,

- denayer oyuna girdikten sonra istisnasiz her topu aldi, tebrik etmek gerek,

- aleykum selam feghouli.

ve mac öncesi 4-5 atariz diyen bursali arkadas, kulagindaki cinlama icin kusura bakma.
" galatasaray hep kötü takımları yendi yaa"
" galatasaray 60 dan sonra götünden soluyor"
" galatasaray'ın deplasman fobisi var."
" gs ilk golü yese çeviremez"
" balon sönecek"

tinercilerin bütün totemleri götlerinde patladı.

ahahaha