Sık geçen başlıklar

24 ekim 2023 galatasaray bayern münih maçı 6

ekşi'de gör
çoğu kişinin ummadığı bir baskı, yakalanan %100 fırsatlar, üst düzey yardımlaşma, 60 a kadar 3-1 olacak maç yorgunluk sebebi ile kaybedilen bi topla tam tersine döndü, kazanmaya bu kadar yakın olan takımın dramatik olarak kaybetmesi çok üzücü, bizi gururlandıran ve rakipleri korkutan galatasaray a teşekkürler

not: fb
türkiye cumhuriyeti futbol takımları tarihinin en iyi ilk 45 dakika oyununu izledik az önce.

not : fb
detaylı yorumu son güne bıraktığım maçtır.

galatasaray kazanırsa bayern mümih tarihin en kötü bayern'i olacaktır, bu bayern'e fener 5 atardır, galatasaray da takım mıdır. şayet maçı bayern kazanırsa skora göre yorumlar güncellenecek, konfeksiyon kupasında litvanya 5. ligi sonuncusu tornavida falan yenenler keyiflenecektir.

hayaller ve hayatlar, hedefler ve başarılar bambaşkadır.
tesadufe bakin ki 24 ekim 2018'de schalke ile sami yen'de oynamis 0-0 berabere bitirmisiz.

yine bir 24 ekim, yine bir alman takimi. yalniz bu alman takimi 2017'den beri sampiyonlar liginde grup maci kaybetmemis.

tekrar edeyim, adamlar 6 senedir sampiyonlar ligi gruplarinda mac kaybetmiyor. yani yenilsek zaten anormal bir durum yok. bayern munih yendi deriz. ama yenersek 6 senedir gruplar seviyesinde bunu basaran ilk takim olacagiz.

saldirin...
2 hafta önce kopenhag maçında iskandinav penisi yalayan, 2 gün öncesine kadar ingilizlere kucak dansı yapan tescilli kıskanç şikecilerin şimdi de alman poposu yalamaya başladığını gösteren maçtır. cimbom her hafta başka bir milletin kucağına oturtuyor bunları.

kura çekildiği zaman ölüm grubuna düştüğümüzü görüp 0 çekeceğimizi iddia edenler, asıl kendilerinin 0 çeken takımlar olduğunu unutanlar ismini duymadığımız takımları zar zor yenerken destan yazmış gibi hava atıyorlar. bir de bizim şl performansımıza laf ediyorlar. hani 0 çekecektik lan? bize 0 çekecek dediniz biz old trafford'da üçlü çektirdik. siz de gidip rakip oyunculara üçlü çektirdiniz.
lan seçimden önce muharrem %30 alacak diyen adam bayern'e 3 atacağız diye entry yazmış. eyvah. **