fenerbahçe twitter hesabının yaptığının aksine çirkefleşmeden, tamamen futbola dair istatistik vererek verilmiş kaliteli, yerinde bir cevaptır.
fenerbahçe seviyesindeki cevabı zaten ultraslan vermişti. bu da üstüne "pastanın üstündeki çilek" gibi oldu.*
25.12.2020 · 22. sıra
gelasius
24.12.2020 01:31