bravo ince görümüşsün dahi çocuk, şimdi hemen bunu al ve cas’a namus davasını açmaya git.
sonucundan haber edersin bizi.
hem yargıtay kararını bekliyordunuz o da çıktı, artık kimse sizi tutamaz.
bahane bula bula bugünlere gelen fenerin hala ders almadığını gösteren başlık.
edit: bu müptezeller hala cas’a dava açacaklarını sanıyorlar, önce yargıtay kararını bekliyorduk diyorlar şimdi de kumpas davasının sonucu bekliyorlarmış, kumpas davası da sonuçlanınca kumpas davasının yargıtay kararını beklemeye başlarlar, o da sonuçlanınca yeni başka bir sonucu beklemeye başlarlar.
arkadaşlar ben acı gerçeği söyliyeyim, o dava açılmayacak, yemeyecek, açarsanız rezil olacağınızı yöneticileriniz adları gibi biliyor ondan dolayı sürekli bahane üretiyorlar.
25.12.2020 · 30. sıra
mr and mrs brown
24.12.2020 02:33 ~ 18:25