gayet yerinde ve güzel bir açıklamadır. burada derbi maçtaki hakem hatalarını "abdullah avcı maç sonu hakem hakkında bir şey demedi", "karius maç sonu açıklamasında bir şey demedi demek ki pozisyonlar penaltı değil" diyerek normalleştirme çabası içine giren bir takım fenerlilerin sesi kesilir umarım.
sürecin başından itibaren beşiktaş fenerbahçe'yi suçlamadı fenerbahçe de beşiktaş'ı suçlamıyor. tek suçlu mhk ve hakemler, iki kulüp de var kayıtlarının yayınlanmasını istiyor. tff bu saatten sonra nasıl kıvıracak merak ediyorum.
25.12.2019 · 37. sıra
cigarettesmokingman
24.12.2019 20:21