biz vatandaş olarak o 239 milyarı ödeseydik, bu ödenmeyen para merkez bankasında basılmasaydı daha az zararımız olurdu.
vergi gelirinden vazgeçtiniz de nasıl sübvanse ettiniz durumu? para basarak.
enflasyon bir de bu sebepten patladı.
12.06.2022 · 31. sıra
addiroy
11.06.2022 18:05