karanlık ortamlarda yıldızları izlemeyi seven biri olarak ileride sayılarının çoğalmasından korktuğum cisimlerdir. bu uydular yüzünden adam gibi gözlem yapmak mümkün olmayacak gibi duruyor yakında.
ayrıca şunu belirtmek gerekir ki, yalnızca başlığı okuyarak gelip entry giren yazarlar sözlüğün kalitesini epey bir düşürdü. kendisinden önce 1000 defa starlink yazılmışken, gelip büyük bir motivasyonla 1001. defa aynı şeyi yazıyor. tüm başlıklarda durum böyle. yok mudur bir yetkili?
25.07.2022 · 24. sıra
rabirt denir ona
24.07.2022 00:00