aldığımız bilgiye göre tam 5 saat taş motorla yeke dairesi kapısını kesmeye çalışmışlar. hiçbir korsan 5 saat personele ulaşacağım diye bu şekilde uğraşmaz, çalabildiklerini çalıp siktirip giderler. 5 saatten önce herhangi bir hücumbotun, askeri helikopterin bölgenin küçüklüğünden dolayı gemiye ulaşması mümkün, imkansız değil. korsanlar rahaaaat rahat takılmışlar. neden?
çünkü anasını avradını siktiğimin nijeryası dahil bölgedeki her türlü kokuşmuş orospu evladı ülkenin korsanlardan haberi var. hangi kabilenin korsanlık yaptığını nerede takıldıklarını cayır cayır biliyorlar. sus payını alıp da susuyor merkezi otoriteleri işlevsiz oldukları için. mozart gemisiyle aylardır denk geliyoruz yan yana demirliyoruz tanıdıklarımız var vhften konuşuyoruz gerçekten bölgede düzenli çalışan bir denizci olarak nato, türkiye, eu hiçbir otoritenin umrunda olmadığımız gibi, büyük şirketlerin hiçbir kaybı olmuyor, çünkü korsanlar yüke ve gemiye çok küçük zararlar verip personeli döve öldüre kaçırıyor.
25.01.2021 · 7. sıra
sayfa hirsizi
24.01.2021 00:09 ~ 00:12