omurgasız insanların olduğu bir toplumda demokrasiden hep nefret etmiştim, ancak ilk defa bu kadar irrite oluyorum.
oy için alınan eyt kararı gibi bir saçmalığın ardından bir de af nedir?
normalde bu kararların müsebbiplerinin fayda sağlayanlar dışında herkesin oyunu kaybetmesi gerekir (yani iki ittifakın -akp'nin de chp'nin de- oylarının düşmesi gerekir). ancak türk halkı şuursuz olduğundan olduğundan öyle olmayacak.
türkiye'de oy için yapılan maymunluklardan gına geldi. berbat ötesi bir sistem bu. demokrasi, hizmet ettiği insanlar leşse onların içindeki tüm pislikleri siyasetçiler aracılığı ile ortaya çıkarıyor. siyasetçiler zaten leş, böyle olmalarının nedeni de halkın buna çanak tutması zaten.
demokrasi türkiye'yi gittikçe daha kötü bir yer yapıyor, insanları daha şuursuz, daha vasıfsız ve cahil hale getiriyor.
tüm bu olanlar tek kelimeyle şarlatanlık.
30.12.2022 · 18. sıra
smokinle kopruden atlayan adam
29.12.2022 09:04 ~ 09:11