30 küsür yaşında adamım, ayrıca deniz kuvvetleri personeliyim. klibi izlerken resmen hüngür hüngür ağladım. atatürk'ün bıraktığı mirasa ve şimdiki haline baktım baktım ağladım. zaten en son devreye giren barış manço da işin fatality'si oldu.
anasını siktiniz caanım ülkenin orospu çocukları. iki tarafta da yatacak yeriniz yok.
23.04.2016 · 19. sıra
gonion
08:09