yolun sonuna geliniyor. bu kadar kötü yönetilemez bir süreç. 1 haftada 30 binlere dayandı vaka. herkes covid bitmiş gibi hareket ediyor. ortada aşı da yok.
herkes kendine dikkat etsin
24.03.2021 · 10. sıra
menefreghista1
23.03.2021 19:58 ~ 19:59