reel enflasyon yüzde 40 ın üzerindeyken hiç kimse yüzde 15 faizle türk lirasında kalmaz. bunların reform yapacağı falan yok milleti uyutuyorlar.
en büyük reform ülkeye hukuku geri getirmek olur. bunun için de tek adam rejiminin sona ermesi gerek. bunu istemezler.
24.11.2020 · 8. sıra
arnaldo35
23.11.2020 10:19