adamların oy sayım görüntülerine bak arkadaş.
lise öğrencileri güle oynaya sandıkları elden ele taşıyorlar.
nasıl bir medeniyet seviyesi ise artık, ab'ye siktir çekiyor.
bizim ülkenin şu seviyeye gelmesi asla mümkün değildir, asla ! bizim oy çuvalları dere yataklarında atılmış bulunur genelde.
ab'den çıkıp topraklarını tüm mültecilere, islami teröre de kapatacaklar.
akıllı olmak çok başka. bir de bizimkilere bak anasını satayım, göte su kaçarsa oruç bozulur mu? tüüüü yazıklar olsun bize be.
25.06.2016 · 39. sıra
adam fawer
08:43