öyle büyük bir delik açılmış ki g*tümüze şu problem bile minik gibi geliyor. :)
doları 7 liranın altında tutmak için 120 milyar dolar harcayan devletiz biz. 2.3 milyar dolar neymiş.
24.09.2020 · 50. sıra
axasking
23.09.2020 22:16