üzücü olaydır.
iki üstteki arkadaş olayı baya dramatize edip "kader" demeye getirmiş. 27 yaşındaki gencecik insanı toğrağa vermişler, 3 aylık evliymiş, herkes acı içindeymiş. acı konusunda şüphem yok elbette, allah sabır versin yakınlarına fakat vefat edenler karşıdan karşıya geçerken hızlı gelen bir aracın altında kalıp can vermemişler yada alkollü bir sürücünün neden olduğu bir kazaya karışmamışlar.
takribi 180 km/s veya üstü bir hızla seyredip kontrollerini kaybedip tank olarak lanse edilen bir aracı paramparça edip hayatlarını kaybetmişler. bile bile lades. araçtaki diğer yolcular için üzgünüm ama sürücü için kesinlikle üzülmedim. bu sürat ile çok daha fazla can alabilirdi.
edit: yolculardan biri hayatını kaybetmiş, diğerinin durumu ağırmış. allah şifa versin.
edit2: "sürücünün hatalı olduğu ne malum belki yolcular gaza getirmiştir" diyenler; yürüttüğünüz fikri sikeyim.
26.10.2018 · 29. sıra
eksi peace
25.10.2018 00:06 ~ 02:00