ulan hep türk takımları mı tek kale oynadığı maçta pis bir gol yiyip yıkılacak?
biraz da avrupalılar kudursun amk :)
not : fb spor
acaba onlarda da yarın işyerinde “lan jroannesbörg, maçı izledin mi amk biz oynadık onlar attı, top isteyecek abi, çingene *mı ellemişler şanslılar, odin onların tarafında” diye muhabbet döner mi
25.08.2023 · 1. sıra
askerligi kantinci olarak yapan yeniceri
24.08.2023 00:01 ~ 00:51