Sık geçen başlıklar

22.00-05.00 arası sokağa çıkma yasağının mantığı 2

ekşi'de gör
hadi pazar gününü anlarım sedat peker yoklama alıyor ama gece niye sokağa çıkamıyoruz?
mantığı yoktur.
ulan sanki sadece gece bulaşıyor bu virüs

gençliğimiz bitecek evde otura otura. yaz ayında eve tıkılmak! yarı açık cezaevine döndük.

edit: yobazlar siz de burada mısınız ? eksileyin ulan!!!