arkadaşlar, artık hafta sonu ve akşam yasaklarının protesto edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
miting, cami, toplanma, kutlama, oy toplama, turiste hizmet etme, vb. bir çok yanlı organizasyon yapılırken, kimsenin gıkı çıkmıyor.
bizler 2 yılı aşkın süredir, işlerimizi düzenli yapamıyor, ev taşıyamıyor, dinlenemiyor, rahat rahat ihtiyaçlarımızı karşılayamıyoruz (mobilya alışverişi, araç al sat işlemleri, haftasonu yürüyüşü vb.).
bu kapanmanın ardında, hala akşam yasaklarını ve hafta sonu yasaklarını yapmaları tam bir kepazelik olmuş durumda. bu nedenle (bkz: #haftasonudışarıdayım) hashtag'i ile bu haftasonu cumartesi pazar saat 14.00 de insanları sokağa davet ediyorum.
karşı gelen yasakçı ve şakşakçı zihniyete hiç aldırmayın, yakında bu ülkeye covid bahanesiyle şeriatı da getirecekler bu andavallar yüzünden...
düzeltme: arkadaşlar bazı insanlar kafe, dükkan sahibi küçük esnafa üzüleceğimize, araç alıp satmayı dert ettiğimizi söylemiş.
evet ticaret ile uğraşan ve işleri durma noktasında olan dostlarımız da, eğer arzu ederler ise, seslerini çıkartmakta özgürler(!).
onlar da bu protestolara katılmak isterler ise tabiki de birlikten güç doğar.
17.05.2021 · 6. sıra
commandos2
16.05.2021 11:30 ~ 13:06