yıllardır kar yağdığı zaman buruk bir sevinç yaşardım. sokakta kalan evsizleri, yakacak alamayanları ve doğalgazı açamayanları, sokak hayvanlarını düşünür üzülürdüm.
hayvanlar için bir şeyler yapıyordum ama insanlara nasıl yardım edeceğimi bilemiyordum.
suçluluk duyardım kar yağınca mutlu oluyorum diye.
yeter be. 52 yaşına gelmişim, daha kaç sene yaşayacağım belli değil, sevinecek çok az şey kalmış hayatımda zaten.
bundan sonra burulanı sksinler, safi sevinç yaşıyorum.
oh be, çocuklar gibi şenim, burası bahçeşehir, her yer bembeyaz oldu, anlıyor musun? bembeyaz.
22.01.2022 · 24. sıra
dreamfactory
21.01.2022 19:09