ahahaha, abi açılmayan havaalanına uçak indirmek nedir ya. ulan türkiye’de bir sürü otoban var, istersen oraya da indirirsin, ne var ki bunda(:
konu bitmemiş bir havaalanına uçak indirmek değil yeğen, konu boş bir meydana karşılıksız, toplu taşıma bedava olmadan 2.5 milyon insan toplayabilmek, konu milyonların gönlünde taht kurabilmek, milyonlara umut olabilmek.
22.06.2018 · 10. sıra
hadi git
21.06.2018 20:45 ~ 20:55