Sık geçen başlıklar

21 eylül 2022 silivri trafik kazası 2

ekşi'de gör
sadece tır şoförü değil, o şeritteki tüm araçların şoförleri hatalı.

olması gereken en sağ şeritteki tüm araçların adam kaçırdığı sapağa dönene kadar konvoy halinde geri geri gitmesi, adam sapağından dönünce de arkasından tatlı bir tebessümle el sallamasıydı. sonra da devam ederlerdi yollarına.
cnn ınstagram linki üzerinden gördüğüm kaza.

yorumlarda çokça emniyet şeridini kullanmalıydı yazılmış.
yolu uzatmalıydı. her gün bu hareketi emniyet şeridinde yapmaya çalışan insanları görüyorum. başlığı da bu yüzden açmak istedim. emniyet şeridinin böyle bir kullanım amacı yok. yolu uzatın. ne kendi hayatinizi ne de baskasinin hayatını bu şekilde 3kurus benzin parası için riske atacak hareketlere girmeyin.