öncelikle bugün göreve gelmiş olan bir yiğidin açıklamalarına kısaca değinelim.
ppk yönetim kurulu üyesi yapılan zat; "türkiye'nin döviz sorunu yok, faiz öyle yarım puan değil, en az 2-3 puan düşürülmeli" diyen bir kişi.
hadi bakalım, yetkin de var artık. hadi o faizi 2-3 puan düşür de ortalık şenlensin.
libido neymiş, seks nasıl yapılırmış dolar hepimize öğretsin.
hadi göreyim seni iki gözümün üyesi.
şimdi dönelim konumuza, faiz indirilirse ne olur?
en yalın şekilde ifade edecek olursak, siki tutarız.
dolar 9,5'i tokatlar, 10'a selam çakar. kahin olmaya gerek yok, tüm veriler ortada.
fed, varlık alımını düşüreceğini teee 6. ayda dile getirdi.
yani piyasadaki paranın musluğunu keseceğiz dedi. dolar kıtlığı is coming.
bir başka deyişle 2022 yılında fed bol bol faiz artıracak.
bunu gören birçok ülke, açıklamanın hemen ardından faiz artırımları yaptı.
bizimkiler ise evi arabayı satıp dolara basmış gibi faizleri düşürdü.
sonuç ve tablo ortada. sike sike 2022'de o faizler, 20'nin üstüne çıkacak.
muhtemelen de bu yüzden düşürdüler. bakın biz düşürdük ama saldırı altındayız mecburuz diyebilmek için.
herkesle inatlaşabilirsin. ama piyasa ile inatlaşamazsın.
ne demişler? götüyle inatlaşan donuna sıçar.
15.10.2021 · 31. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
14.10.2021 09:31