Sık geçen başlıklar

21 aralık 2015 bursa timsah arena açılışı 1

ekşi'de gör
açılış falan değil, rezilliktir. bir tane bile gerçek bursasporlu yoktur. akp'nin kafasına göre gövde gösterisidir. 50 küsür tane otobüs getirmişler şehir dışından. pazartesi günü saat 16:00 da ne açılışı yoksa? akıl var mantık var.

timsahın kafası bile yok, apar topar resmen...

adı da timsah arena değildir, büyükşehir belediye stadyumudur; duyurulan budur, rezaletin dik âlâsıdır.

ek: biletlerin bedava olduğunu, ama kimsenin bilet bulamadığını, akp tarafından dağıtıldığını belirtmek lazım.