açılış falan değil, rezilliktir. bir tane bile gerçek bursasporlu yoktur. akp'nin kafasına göre gövde gösterisidir. 50 küsür tane otobüs getirmişler şehir dışından. pazartesi günü saat 16:00 da ne açılışı yoksa? akıl var mantık var.
timsahın kafası bile yok, apar topar resmen...
adı da timsah arena değildir, büyükşehir belediye stadyumudur; duyurulan budur, rezaletin dik âlâsıdır.
ek: biletlerin bedava olduğunu, ama kimsenin bilet bulamadığını, akp tarafından dağıtıldığını belirtmek lazım.
22.12.2015 · 40. sıra
spiritus sanctus
21.12.2015 16:47 ~ 16:51