şükür ki , bir hata sonrası istifa eden bir yetkili gördük.
ek; biz çok duygusal insanlarız be, hem istifa etsin istiyoruz , hem de istifa ettikten sonra kişiye üzülüyoruz. ne bileyim ; eş , çoluk çocuk vs.vs. durumları göz önünde bulundurunca..
22.08.2017 · 15. sıra
escamillo
21.08.2017 18:21 ~ 18:51