bopçular baktı ki ne yaparlarsa yapsınlar türk ulusundan çıt çıkmıyor, artık planlarını açık açık korkmadan çekinmeden açıklıyorlar, bu tip bir açıklamayı avrupa da her hangi bir ülkenin bakanı yapsa onu vatan hainliğinden içeri atarlar.
hep derim ve diyeceğim, bopçulardan kurtulduğumuz günü milli bayram ilan edip her yıl günü geldiğinde coşkuyla kutlamalıyız.
gençliğimizi yediler gençliğimizi, dile kolay hileyle hurdayla 22 yıldır başımızdalar..
13.02.2024 · 38. sıra
oglala
11.02.2024 23:39