Sık geçen başlıklar

2050'de toplam nüfusumuz 210 milyon olacak 2

ekşi'de gör
bopçular baktı ki ne yaparlarsa yapsınlar türk ulusundan çıt çıkmıyor, artık planlarını açık açık korkmadan çekinmeden açıklıyorlar, bu tip bir açıklamayı avrupa da her hangi bir ülkenin bakanı yapsa onu vatan hainliğinden içeri atarlar.

hep derim ve diyeceğim, bopçulardan kurtulduğumuz günü milli bayram ilan edip her yıl günü geldiğinde coşkuyla kutlamalıyız.

gençliğimizi yediler gençliğimizi, dile kolay hileyle hurdayla 22 yıldır başımızdalar..
bu işin tek sorumlusu olan biteni görmezden gelen türk millieti'dir.

suudi arabistan'da suud olmayan çalışana, suud'a verilenin neredeyse yarısı kadar maaş veriliyor.

30 yıl çalışsa da, yabancıya vatandaşlık verilmiyor. yabancı ev, dükkan sahibi olamıyor, en fazla kiracı olabiliyor.

ancak kefil bir suud'un 'çalışanı' olarak işletme sahibi olabiliyor.

suud olmayanın ancak liseyi bitirene kadar devlet destekli eğitim imkanı var, üniversite paralı.

suud'lular müslüman değil mi?

onlar ırkçı olmuyor da vatanlarının birileriyle paylaşılması istenilen türkler, ırkçılık suçlamasıyla susturuluyor.

üstelik ingiliz 'in çizdiği sınırlarla değil, kurtuluş savaşı' yla kurulmuş bir ülkenin insanlarıyız.

son olarak, anadolu feraseti bu konuda 3 maymunu oynamaya devam ettikçe söylenecek söz yok.