Sık geçen başlıklar

2025'ten sonra istikrar dönemine gireceğiz 2

ekşi'de gör
bundan önceki gözden ışık çıkarıp bir altı ay sonra her her cennet olacak diyordu. daha önceki nisan marttan iyi mayıs nisandan haziran mayıstan iyi olacak diyordu hep daha kötü oldu.
yıl sonunu görebilecek misin acaba merak ediyorum. milleti uyutmaya devam. geri zekalıların seçimini bizler çekiyoruz. yazık ya yazık.