bu ülkenin nefret ettiğim özelliklerinden sadece biri. ulan herkesin zaten kurabileceği bir alarmı var. sen ne diye gecenin köründe çıkıp bangır bangır davul çalıyorsun? hastası olan var, bebeği olan var bunları hiç düşünmüyor musun?
böyle gelenek görenek yerin dibine batsın.
24.03.2023 · 17. sıra
xabi alonso
23.03.2023 03:11