ülke düşse daha mı iyiydi? gidin ihaların sihaların kanatlarını kemirin, togg'un egzozunu yalayın. öğretmenim, yaşam standartlarımı minimuma indirdim bile, şimdi siz de 5'li çete dururken, 5 yerden maaş alanlar dururken, mecliste tek soru önergesi vermeden 20 liraya kebap yiyenler dururken ekşi'de öğretmene saldırmaya devam edin bakalım, 2 ay evimde ingiliz klasikleriyle kafayı kırmayı düşünüyorum. biraz da almanca çalışır 1-2 seneye yurtdışına gitmeyi denerim.
burada %52'nin yanında sabah akşam muhalefete saldıranlar, oy vermeyeceğim diyenler, akp'nin her algısına inanlar ve en küçük hatada muhalefeti yerin dibine sokanlar da suçlu. ha bu arada yapmazsam olmaz, ohhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhh
28.06.2023 · 26. sıra
insan sevmiyorum ben
27.06.2023 00:23 ~ 01:27