Sık geçen başlıklar

2023 macaristan gp 2

ekşi'de gör
verstappen e kendini bu tempoda tutmak için napiyorsun tarzı bi soru soruluyordu sanırım geçen hafta izlemiştim o da sürekli simülasyon da takılıyorum gerçek pistte ben hızlıyım ama küçük farkları orda öğreniyorum çünkü simülasyonda benden daha hızlı sürenler var ve onlarla rekabete girmek beni motive ediyor tarzı bisi demişti. verstappen in neden bu yarış dahil her yarışta çok rahat kazandığını belirten bir mentalite bu. 2 hafta asetto corsa da takılsa checo kapacak her şeyi ama yook.
reisin polü alacağını 1. antrenmanlardan sonra "araç bu sezonki en kötü durumunda" demesinden anlamıştım.