yıllardır oran olarak en yüksek zammı alan kesim asgari ucretliler oldu. yıllardır diğer tüm kesimler zararda. mesela asgari ücretin yuzde 50 fazlasını alan emekliler şimdi asgariye eşit veya onun altina düştü. asgarinin 3-5 katı maaş alan nitelikli beyaz yakalılar 2 katın da altina indi. memurlar komple zararda, asagari ücrete bayaa bi yaklaştılar. gün gelecek, asgari ucret örneğin 20.000 olacak, memur maaşı 21000 olacak, akp'nin nihai hedefi bu.
sonuç olarak, asgari ucret zamminin memur ve emekliye yapılacak zam oranının 2 katı olacağını düşünüyorum. memura yüzde 30, asgari ucrete yuzde 60 gibi.
22.11.2022 · 45. sıra
macapapaz
21.11.2022 01:26