(bkz: türkiye'nin sömürge ülke olması)
elin katarlisi, avrupa'da asgari ücrete çalışan insanı burada en lüks otellerde kalırken senin doktorun, mühendisin, öğretmenin o otellerin yanından gecemiyorsa sen sömürgesindir.
hayır amk bir de katar'in sömürgesi olduk, sikeyim böyle vizyonu!
ek olarak, ben de kampı daha çok seviyorum, ama neden kendi ülkemde bir hafta gönlümce tatil yapamıyorum?
29.06.2021 · 11. sıra
apollo 69
28.06.2021 00:01 ~ 00:08