ne diyor rastalı; "altlarındaki araç daha iyi"
eh işte amk senelerdir bas bas bağırıyoruz, en iyi aracı çekmişler altına ortalığın amına koyuyor diye. geçen senw dibe demir atmış russell bile o üstün araçla pisti domine etti pitte ağzına sıçılana kadar.
karşısına denk ya da bir tık daha kuvvetli araca sahip rakip çıkınca helvaya bagladı şovmen reis.
yallah şimdi pite, sjw içerikli, vegan soslu tweetler atıp fanlarını eglendir.
09.11.2021 · 9. sıra
macrosdovahkiin
08.11.2021 00:07