bu kadar saçma bir pistte, bir adet net hatalı en az +25 sn pit stopa rağmen, daha önce hiç mercedes kullanmamış ve puan alamamış bir pilotun kazanmak üzere olduğu yarıştı. ikinci hatalı pit olmasa bekli o +25 sn’ye rağmen kazanacaktı.
o ama soran olursa hamilton ya, hızı var abi ya, aracı koruyor ya, tecrübe ya, performans ya deyin olur mu?
mercedes gibi bir efsane arabaya eşlik ettiği için istatistiksel veri elde eden bir balonun patladığı yarıştır. russell’ın bile dövdüğü bottas’ı her yarış sonu övmesinden belliydi zaten. rosberg gibi biri gelse yine ağlıyordu ve lastiklerden şikayet ediyordu balon.
08.12.2020 · 42. sıra
solevra
07.12.2020 01:02