pembe mercedesler bence en çok hamilton için kötü çünkü onları görünce aklı olan herkesin düşüncesi şu eski mercedes bile dereceye giriyorsa maharet gerçekten arabadaymış şeklinde olacaktır.
bu yüzden de mercedes'in tarihi bir araç yaptığını kabul ediyorum ama hamilton'un tarihin en iyi pilotu olduğuna inanmıyorum. hadi hamilton süper diyelim bottas da mı süper pilot? hadi ikisi de süper perez ve stroll da mı harika?
bunlar mümkün değil bence harika olan mercedes mühendisliği. şundan eminim o aracı verstapen'e versen her yarışta kesin geçer demiyorum ama çoğu yarışta hamilton'u ezer geçerdi.
20.07.2020 · 6. sıra
cbellow
19.07.2020 10:43