Sık geçen başlıklar

2020 macaristan gp 2

ekşi'de gör
pembe mercedesler bence en çok hamilton için kötü çünkü onları görünce aklı olan herkesin düşüncesi şu eski mercedes bile dereceye giriyorsa maharet gerçekten arabadaymış şeklinde olacaktır.

bu yüzden de mercedes'in tarihi bir araç yaptığını kabul ediyorum ama hamilton'un tarihin en iyi pilotu olduğuna inanmıyorum. hadi hamilton süper diyelim bottas da mı süper pilot? hadi ikisi de süper perez ve stroll da mı harika?

bunlar mümkün değil bence harika olan mercedes mühendisliği. şundan eminim o aracı verstapen'e versen her yarışta kesin geçer demiyorum ama çoğu yarışta hamilton'u ezer geçerdi.
hamiltonın mercoya gelişi ve bunca dominantliga rağmen fianin önlem almaması ingiliz lobisi dışında açıklanamaz.ingilizler memnun vatandaşları sükse yapıyor almanlar memnun araçları sükse yapıyor geriye sünepe italyanlar kalıyor..