Sık geçen başlıklar

2020 f1 istanbul gp bilet fiyatlarının açıklanması 1

ekşi'de gör
3 günlük formula 1 heyecanı = 10 dolar.

daha ne olması gerekiyor? bedava olsa uzak, ulaşım için 2 aktarma yapacağız akbil parasına yazık dersiniz.

ayrıyeten formula 1 sadece bir seyir sporu değildir. arabaların yakınında olmak, yarışçıları görebilmek, tifosolar ile beraber eğlenmek için gayet de verilir. konsere de gitmeyin o zaman, youtube'da videoları var. niye salak gibi 250 tl veriyorsunuz ki?

edit: 120 liraya bugün beşiktaş'ın en boktan tribününden bilet alınamıyor...