Sık geçen başlıklar

2017-2018 sezonu gs'nin şaibeli şampiyonluğu 1

ekşi'de gör
daha ortada kesinleşmiş bir şampiyonluk yok ama şimdiden pislik atmaya başlamış adam. oldu da 1 maç kaybedip şampiyon olamasak yine konuşmaya devam eder, bu tiplerin çünkü utanma arlanma gibi duyguları mevcut değil.