bu sezon beşiktaşı şampiyon yapan kesinlikle bira lobisidir. ulan çarşıdayım şu an. kabataş-beşiktaş arasında belki bir milyon kişi var. herkesin elinde de tabii ki bira var.
bir kişi en az üç bira içerse toplamda 3 milyon bira eder. bu sadece beşiktaş ilçesi için böyle. tüm türkiye'yi düşünün bir de.
sanırım en son bu kadar bira 2009'da beşiktaş şampiyon olduğunda içilmişti. ondan önce de 2003'te.
neyse ben üçüncü biramı içeyim de ortalamayı düşürmeyelim.
16.05.2016 · 21. sıra
salginli
17:47