"bahannesi amına koyayım" dediğim hadise.
yabancı turistler geceliği 20 dolara tatil yaparken, yerli turiste geceliğine 200-300 dolar fiyat çekerken, para üstüne para kırarken iyiydi değil mi?
batın anasını satayım, batın.
-su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
15.07.2015 · 7. sıra
ankaragucume gidiyor boyle yasamak
14.07.2015 12:47