Sık geçen başlıklar

2002 öncesinde türkiye'nin çok güzel olduğu yalanı 3

ekşi'de gör
2002 oncesinde siyasiler bir halt ettiklerinde, bu duyulursa rezil olurlardi. medya da surekli aciklarini arardi. bu, bir denge unsuruydu.

2002 oncesinde siyasiler yolsuzluk yapmamis olsalar da yargilanabilir, sucsuz ise aklanabilirlerdi.

2002 oncesinde de yargi elbette mutlak adil degildi ancak cok cok daha adil ve guvenilirdi.

2002 oncesinde insanlar daha ahlakliydi. yalan elbette yine boldu ama bu kadar degildi. yalani ya da uckagidi ortaya cikan utanir, utandirilirdi. aklindan kotu fikirler gecen biri bile "yahu rezil oluruz" diye vaz gecerdi.

2002 oncesinde her yer bugunden daha yesildi.

daha sayarim da yoruldum.
eskiden birileri bir yerleri hortumladığında duyuluyordu. artık duyulmadığı için yok zanneden sığırlar türemiştir. o yüzden evet, 2002'den çok farklı bir yerdeyiz.

lan adam uyuşturucu kullandı, pudra tozu dedi mesele kapandı. 2002'den önceki türkiye'de yap bakalım bunu. adamın götünü sikerlerdi.