Sık geçen başlıklar

20 temmuz 2021 covid vaka sayısının 8780 olması 2

ekşi'de gör
aşı karşıtlarının net olarak kötü niyetli olduğu bu başlıkta alenen belli olmuştur.

biri diyor ülke %62 aşılanmış vaka sayısı yine artıyor. demek ki aşı korumuyor. diğeri vaka sayısının aşıyla alakası yokmuş. vakalar yine artıyor. aşı topluma dayatılamaz diyor. yavşak herif %62 aşılamayı nerenden uydurdun. bugün itibariyle aşılanma oranı tek doz %47,6 çift doz da ise %25,8 dir. bunun büyük bir kısmı da sinovac. senin manipülasyonuna sokayım.
aşı oldukça bu sayıların bir anlamı kalmayacak. vaka sayılarının yükseldiği ve delta varyantının hakim olduğu ingiltere'de ölüm oranı %2'den %0,16'ya düşmüş durumda. abd ve israil'de de durum benzer. üstelik bu ülkelerde tamamen aşılanan nüfus abd'de %48, ingiltere'de %53, israil'de %61. %70 bile değiller.

https://twitter.com/…pol/status/1417154000659488770

2 doz biontech veya 2 doz sinovac + 1 doz biontech hastaneye yatışı %96 engelleyip hafif atlatmayı, hatta %64-88 oranında virüsle hiç karşılaşmamayı sağlıyor.

https://twitter.com/…mez/status/1413769555462209537

aşı olalım.