sadece fotomaç değil ki tüm turkuvaz grubu yasta, takvim'inden a spor'una, sabah'ından fotomaç'ına hepsi hüngür şakır ağlıyor. trabzonspor'un iptal edilen golünde omuza çarptığı belli olmasına rağmen nizami gol iptal oldu demişler, konyaspor'a uyduruk penaltı verildi yazmışlar, fakat ne hikmetse durum 1-1'ken trabzonspor'un kazandığı penaltıdan bahseden yok.
valla bunların bu denli ağladığını görünce insan daha bir keyifleniyor.
21.07.2020 · 23. sıra
tsubasa ohzora
20.07.2020 10:20 ~ 10:21