hikayeyi harlamak için gönderilen troller bi tarafa da bi de mama verilmediği halde ucuz milli duygularla “memleket için önemlidir, takdir etmek lazım” moduna girenler var.
olm bu adamların hiçbir işine en ufak paye verilmeyeceğini, zerre güvenilmeyeceğini, yaptıkları olumlu gibi görünen şeyleri dahi sadece kişisel çıkarlar için yapıp halka hizmet gibi bir güdülerinin olmadığını hala öğrenemediniz mi?
gencecik masum çocukları sokakta döve döve öldürmüş, çocuklarının karnını doyuramayan anne-babaların kendilerini öldürmelerine sebep olmuş bir hükümet bu. dünyayı geçtim galaksiyi 1000 yıl besleyecek enerji kaynağı bile bulsalar ne aferin derim, ne iyi yapmışlar derim.
muhalif olup da içinde bu kini canlı tutmayanlara gerçekten hayret ediyorum.
22.04.2023 · 38. sıra
emzegrit
21.04.2023 00:18