rezalet puanım 10/0
zira metro turizm rezaletler kraliçesidir.
bunu bilerek ve isteyerek binen kişiler bu rezaleti kabul etmiş oluyor.
not: yaklaşık 6 yıldır kullanmıyorum.
21.11.2017 · 30. sıra
gayim ama para bende
20.11.2017 10:36