Sık geçen başlıklar

20 eylül 2019 neslican tay'ın vefatı 2

ekşi'de gör
2015 yılında kanserden ablamı kaybettim 39 yaşında idi.hiç savaşamadı bile. sırtım ağrıyor neden acaba diye hastaneye gidip o gece öldü. kanser olduğunu hiç bilemedi. biz öğrendik sonradan. bu hanımefendi yine bir iz bıraktı.gereği gibi savaştı da.allah rahmet eylesin
neslican’ın gülüşü aklınızdan hiç çıkmasın.

şov diyenlere de diyeceğim bir kaç bir şey var; ne yaşamayı onun kadar sevebildiniz ,ne de başkalarına umut olabilmeyi denediniz.