okudum gördüm. puanım 1/10 . o da üşenmeyip bu kadar yazdığın için.
t:sabırsız müşteri rezaleti
21.10.2020 · 13. sıra
cok guzel peynirim var abla
20.10.2020 12:23 ~ 15:36