siz çıldırmışsınız ya. fıttırmışsınız. böyle her olayda minik bir detay bulup, bunu derinlemesine araştırıp, dini hüküm gibi falan sahiplenen bir internet tarikatı türedi.
ingiltere’den gelen son uçak meselesi patladı şimdi de. tivitırda çok konuşuluyor. sözlükte de konuşulur. arkadaşlar dün de uçak geldi ingiltere’den. geçen hafta da geldi. geçen hafta gelen insanlarda virüs kuluçkada olabilir. o insanları şimdi karantinaya alsanız, bildiği bilmediği bir yığın temaslısı olabilir.
o son uçak her şeyi belirleyen şey değil. bu da counter strike oyunu değil. “içeri girebilecek son virüs tanesiyle bile savaşacağız” “onları asla ülkemize sokmayacağız” falan gibi bir düşman yok karşımızda. göremiyon dostum virüsü ya. yani dünya sağlık örgütü bu yeni virüsü tespit edene kadar, ülkemiz bu konuda aksiyon alana kadar yüzlerce uçak geldi ingiltere’den veyahut ingiltere aktarmalı vs vs.
şimdi atıyorum içeri 32 tane yeni tip virüslü insan girdiyse, 179 kişi daha girmesin diye alınan bir önlem bu. bütün mesele o son inen uçak değil yani.
büyük olaylarda şöyle bilmem ne sefer sayılı uçak seviyesinde şeyleri dert edinip, canla başla kendinden geçen kitle çok acayip geliyor bana ya. bu tip insanlar başa geçse, emin olun kafamızı pencereden çıkaramayız, açlıktan geberip gideriz. öyle bir izlenim uyandırıyorlar bende. virüs bakkaldan/ fırından yayılıyor ekmek almayacaksın diye polise vurdurtur bizi bu kafalar...
yerinde bir önlemdir. eskisinden çok çektik, yeni tipi bari pas geçer umarım...
22.12.2020 · 15. sıra
sherlockun purosu
21.12.2020 00:18