ankara'da sivil insanlar ışid tarafından katledildikten sonra konya'da bunu kutlayan, "onlar solcu ve hdp'liymiş yav" diye sevinen, paris'teki katliamlardan sonra antep'te zafer konvoyu düzenleyen, ışid'i emperyalizme öfkeli bir grup genç olarak tanımlayıp, ışid'e verilen desteği sorun etmeyenlerin "ışid yapsa ne olur pkk yapmış olsa ne olur ikisi de aynı yerden emir alıyor" dediği katliam.
bunların desteklediği siyasal islamcı ışid bir yılda 10'dan fazla saldırıyla yüzlerce insanı öldürdü, bunların desteklediği siyasal islamcı fetö, 250 insanı tankla, uçaksavar mermileriyle katletti. bunların kendi siyasi hesapları nedeniyle önünü açtığı pkk, yüzlerce sivili öldürdü. ama bir bunlar suçlu değil. bütün ülke suçlu, bunlar sütten çıkmış ak kaşık.
siyasal islam (bakın islam demiyorum) dünyanın en büyük tehlikesidir.
22.08.2016 · 17. sıra
herseyiistiyoruz
11:29 ~ 11:43